2014年10月8日 星期三

大都烤鴨 - K11

September 29, 2014, Monday

豆豆媽咪就嚟生日, 跟著國慶假期我又想請多日假, 今日提早同佢去慶祝.  

慢麼麼同事去咗旅行, 麻煩鬼同事有野做, 變咗得我同豆豆媽咪慶祝.  好彩型爸嚟搵我食晏, 咁多一個人, 叫餸都好叫的啦

今日去咗K11嘅大都烤鴨呀!

睇咗個menu, 的套餐全部都無烤鴨, 只有鴨身的菜式.  咁無理由嚟烤鴨店唔食烤鴨架.

最後由我話事(哈哈, 我請客麻), 三個人要了半隻鴨, 再加六十元要埋個粟子炆鴨身.  再叫了三個午市套餐

呢三個前菜係午市套餐包咗, 四喜烤夫
豆豆媽咪要了麻婆豆腐

 
 一個客飯套餐係咁, HK$68

  
型爸要了紅燒肉

 
我要了什菌素菜

 
半隻鴨嚟啦.  呢道的烤鴨, 切到皮還皮, 肉還肉, 咁奇怪嘅?

  
配菜用精緻小碟上

 
粉皮一起送到, 半隻鴨大約有十片粉皮

的粉皮非常薄, 的烤鴨食第一件時都ok, 食真的, 的鴨肉無味,

 
三個小菜

加埋半隻鴨

呀! 套餐每人有一杯飲品.

最後粟子炆鴨身都嚟啦.  味道唔錯.


呢餐食咗HK$566, 都唔算貴, 不過的鴨真係麻麻地

走時見到佢地門口嘅炸鴨爐, 應該係電嘅.   呢道算係新派烤鴨, 但味道真係唔及鹿鳴春同北京樓的烤鴨呀!

沒有留言:

張貼留言