2014年10月28日 星期二

万豚屋

October 13, 2014, Monday afternoon

今日一返到公司, 鬼仔就嚟搵我, 話要多謝我請我食飯.  哈哈, 連老闆都話應該, 咁我去食啦.

鬼仔提議嚟呢間万豚屋, 我未食過, 試吓啦.   況且,佢請, 去邊間食由佢決定啦.

我要了黑芝麻豬扒辣湯烏冬. 豬扒先上

碗烏冬嚟啦...超熱

呢張相睇得清楚的, 碗麵拎到出嚟仲滾緊架...嘩, 我覺得呢道的侍應有危險呀!   佢地要捧著的咁熱嘅麵行嚟行去, 的客人係咪都有的危險呢?

鬼仔要咗豚肉豬骨湯烏冬

呢道的都係熱辣辣, 但係味道都只是一般, 我個辣湯底好鹹.

兩碗麵都係HK$68, 加埋一, 埋單要HK$150.   多謝鬼仔啦!

沒有留言:

張貼留言