2014年10月20日 星期一

大閘蟹+豬扒菜飯

October 7, 2014, Tuesday

呢幾日都咁豐富, 但仲未完呀!  

星期日食咗三十幾隻大閘蟹, 仲有十八隻呀!  今早返工前, 做了人肉速遞, 送了十二隻大閘蟹比奶奶, 等佢地都試吓啦.  而我留起六隻, 今晚同型爸撐檯腳.   咁我地食蟹, Cindy都有份食啦.

為咗配合食蟹, 我今晚煮菜飯, 煎豬扒, 簡簡單啦.

放工返到屋企, 一樣都係要摩打手.... 先放蟹入蒸爐, 跟著就開始煮菜飯.

 
白菜洗淨切碎

 
先落鑊炒至略為軟身

 
用雞湯煮飯

  
煮到的米半熟就加入炒菜拌勻

  
跟著煮多大約5分鐘, 熄火焗20分鐘

 
用多士焗爐焗的雞泡魚干做小食.

  
用蒸爐蒸25分鐘, 貶吓眼咁快就得啦(我都未停過手

 
睇吓的膏幾正.   講真星期日大閘蟹宴客, 我一的都唔enjoy, 做主人家兼大廚, 騰來騰去鬼咁忙, 邊處會食得無滋味吖.   今日就唔同啦, 同型爸兩個慢慢食, 好滋味呀... 哈哈, 嗰個Cindy仲開心, 食到係咁笑話好好味....佢响緬甸邊有食過吖.

我仲影相whatsapp比姑奶同嬸母, 佢地食緊我今朝送去嘅大閘蟹呀!   哈哈, 分甘同味, 大家開心.

 
食完蟹先蒜豬扒, 的菜飯梗係得啦.

 
食完蟹唔肚餓, 但見到都開心呀!

我食一小碗得啦.

嗰個Cindy又係食到笑哂口, 我屋企咁好食用, 去邊道搵呀!


























沒有留言:

張貼留言