2014年10月19日 星期日

南亭焼き鳥

October 6, 2014, Monday

前晚打邊爐, 昨晚食大閘蟹, 今晚就食日本串燒.  哈哈, 日日咁食, 點攪!

平時好少過港島, 今日去呢間日本餐廳卻响中環士丹頓. 呢排佔中攪到中西區的交通亂哂籠, 我我地就唔開車, 架車泊留尖東, 坐地鐵再經行人電梯上去.   

約咗的鄰居一行八人去食日本串燒, 本來有十個人, 但其中一位太太, 昨天飲了兩款酒後胃部不適, 今日暫停唔敢再飲, 咁就少咗兩位.

呢間南亭係鄰局的朋友開嘅, 估唔到今日係星期一, 都好好生意呀. 

呢枝係私家酒, 朋友的兒子自己帶嚟一齊飲.  不過我今天只可以飲好少好少,  因為型爸飲酒, 咁我就要開車啦.

咁一的都唔飲就好無趣, 我飲梅酒呀!  一杯仔極少, 仲有呢道的梅酒有一粒大冰, 的冰入面有梅肉架.   哈哈, 呢個concept我要學吓先, 屋企浸咗咁多梅酒, 要整的梅肉冰先得啦.

每一位都有呢的新鮮蔬果, 配串燒就啱哂, 食完又要佢地refill, 使唔使比錢就唔知, 因為無問呀!

先來雞泡魚干送酒 (其實嚟呢道食串燒, 樣樣都啱送酒架啦)

串燒牛舌, 仲有串燒雞翼....幾好味, 但份量多咗的. 每人每款一串, 咁咪好快飽....

呢串燒豆腐好味呀!

飲完梅酒就飲呢款柚子酒....7.8%, 度數低, 似果汁多的.

燒銀杏, 煙肉車厘茄

燒廣島蠔

燒辣椒蒜頭

雞軟骨

燒粟米

大鱔

燒飯圑

燒芝士年糕

雞掌心

腩肉荔枝, 呢款好特別.  太甜, 因為的荔枝好甜呀!

食完有雪米茲做甜品.  又飲又食就梗係開心啦. 

食完跟鄰居去信德中心攞車(佢平時泊中環, 但封咗路要改泊上環)車我地返尖沙咀, 咁我攞車就方便好多.

哈哈, 我好安全, 雖然飲咗少少果汁酒, 但開車時係一的酒意都無架!

沒有留言:

張貼留言