2014年10月31日 星期五

緬傭姐姐第一煮

October 14, 2014, Tuesday

十月份係我地公司十分忙碌的季節, 好多客人到港, 咁啱又有兩三個project夾埋一齊, 五號屋忙到頭都出煙.    加班在所難免, 只係成日記掛著, 放工仲要返去煮煮煮.   今日晚上七點幾先放工, 返到屋企要八點幾, 返到去煮實在太晚, 我地唔習慣咁夜食飯.

今早出門口已有預感, 己吩咐好Cindy今晚會煮咩野餸.  每一樣佢都見我煮過.   放工開車前打電話返去, 全部要佢自己煮, 我返到去要有飯食...(哈哈, 好似好權威咁).

到我返到屋企, 佢仲煮緊, 但我唔睇唔理...最終都係有飯食嘅.

煎薯餅, ok啦.

蒜蓉炒白菜仔, 佢無預先將的白菜焯至七分熟, 所以炒到黃哂.

煎鹹香馬友, 只係將條魚醃咗再煎, 無難道啦.

呢款紅蘿蔔薯仔煲魚湯, 煲過好多次啦.

今餐我真係一的都無幫手, 雖然要等得耐的, 但都ok啦.

呢排工作忙到死, 放工仲要開成個鐘頭車, 返到屋企唔使我煮有飯食就最好啦.

Cindy第一煮, 收貨!


沒有留言:

張貼留言