2014年10月27日 星期一

蓮藕豬骨湯 +黑豚梅頭粒鴛鴦腸臘肉煲仔飯

October 12, 2014, Sunday Night

昨天同林老闆相約, 佢煲蓮藕湯, 我煲煲仔飯. 

 睇吓呢煲蓮藕豬骨湯, 林老闆話買湯骨都買咗百幾文


呢一煲只係部份, 佢話屋企仲有一大煲

 
我個黑豚梅頭粒鴛鴦腸臘肉飯都唔錯架, 的飯軟硬適中


的飯煮好, 的臘味臘腸就拎出嚟切好上碟

咁多用, 我整咗個海蜇+拍黃瓜

仲有菜心炒秋葵

呢餐我地兩對couple 食, 非常豐富啦.....   呢排二公子日日返十幾個鐘, 無得一齊食晚飯呀!

跟著林老闆叫咗三號屋過嚟飲湯, 八號屋部屋出外食完飯又過嚟傾謁...哈哈, 林老闆一大煲湯都飲到七七八八啦.

今日大家好識做, 九點幾十點便散場, 我明天要返工, 唔好似上星期食大閘蟹咁攪到午放先散band呀!

呢排公司好多野做, 一返公就神經緊張呀!


沒有留言:

張貼留言