2014年10月24日 星期五

格仔牛扒+三文魚骨腐皮秋葵湯

October 10, 2014, Friday

本來今晚唔使煮, Friday night,  型爸話出去食飯輕鬆吓.  但Cindy放假, 我又唔想出去食.

咁二人晚餐都好易啫, 今昭水嚟個fusion,  煎牛扒加個中式湯.
 
牛扒又唔使醃, 解凍煎成格仔牛扒, 焗爐焗蔬菜薯餅

再煮個三文魚骨腩腐皮秋葵湯, 煲一湯碗夠兩人飲啦.

一塊西冷加一塊肉眼
 
 
個湯仲落咗的上次食剩嘅龍躉翅

同型爸每半塊西冷半塊肉眼.   的牛扒煎得略生, 型爸就話啱啱好.

我煮到一半Cindy返到嚟, 但我嘅晚餐無預佢呀, 無理由佢放假我仲要煮比佢食.

我要佢自己煮比自己食.  佢唔會虧待自己.  炒咗一大碟火腿炒蛋, 再加埋的辣炒椰菜 (嘩, 真係好大碟) 我問佢點食得哂, 佢話留番一半明天食.

在我屋企, 食多的唔緊要, 最緊要做好屋企的野就得啦.

沒有留言:

張貼留言