2015年2月1日 星期日

又一村鄉村俱樂部

January 20, 2015, Tuesday

今日一早上咗國內工作, 晚上急急趕回來, 因為約咗舊同事聚會.   七點半要到呀!

同事住在又一村, 佢响又一村鄉村俱樂部訂咗一個房間

我地有二十幾人, 房間放了三張長檯.

同事安排了自助餐, 而食物係放响戶外


頭盤有薯仔沙律, 煙三文魚(啱啱攞哂), 火雞胸沙律

 
 麵包

 
三文魚海鮮湯

熱薰

炒飯炒麵, 薯蓉炒菜

仲有燒牛肉同羊架

甜品有芝士蛋糕, 啫哩, 生果

我要了的甜品....芝士蛋糕...唔夠芝士味, 都係我自己整嘅好味的.

仲有雪糕

我揀了芝麻雪糕

今日好開心, 好多舊同事好耐都未見過...今日要影番張大合照呀!

最開心係走嘅時候, 型爸已經開了車外面等我, 唔使我要轉車又轉車返屋企呀!

沒有留言:

張貼留言