2015年2月16日 星期一

總鋪師台灣菜

February 4, 2015, Wednesday

呢排公作超忙, 再加上同事放產假要分擔她的工作, 真係做到透唔到氣. 仲要每星期抽一天上國內跟進新寫字樓的裝修進度,  做到神經緊張兼失眠.  一唔夠瞓, 病魔急call.  但病都要返工, 唯有日日帶著個口罩, 唔想傳染比其他人.

病都要上大陸呀, 過年前一定要盡趕...三月中要搬啦....

平時六點幾就走, 但今日攪到七點幾都仲响工地,要食埋晚飯先返香港.

同事帶我地去總鋪師食晚飯.  估唔到晚市咁好生意, 八點幾都坐到滿哂.

我病都無咩胃口, 相就我地嘅設計師, 點菜都以清淡為主.

 佢最喜愛的白焯西蘭花

 
 我另叫一碟白焯店萵, 但點解有油嘅.

要咗個墨魚海鮮卷

要了個肉燥飯, 覺得好肥膩添.   哈哈, 除咗呢碗肉燥飯, 我地都無叫台灣菜.

老闆娘送咗個蜆湯.

 
煎釀豆腐.

本來叫白焯蝦, 點知佢地太好生意沽清.  經理仲紹呢個炸豬扒.

今日都無心機, 求求其其食完, 仲要趕返香港.

返到屋企十點幾....攰呀!

沒有留言:

張貼留言