2015年2月2日 星期一

青衣城稻香漁港

January 21, 2015, Wednesday

昨晚先出去同舊同事聚會, 今日又係出去食.  因為今天係媽媽生日呀!

我地在青衣城稻香漁港食晚飯.   放工後由我開車去接媽媽, 跟著再送佢去酒樓.

呢餐又係十分扺食, HK$1,488 全包, 我地有十四位, 不過都唔使加餸, 只需要加壽包.

燒鵝一隻

上湯波士頓龍蝦伊麵

蜜豆花枝貢片

清蒸大海斑

鮮淮山浸時菜

芝香海鮮卷

紅燒海皇燴燕窩

蠔皇鮑菇浸時菜

仲有馬拉糕

我地加咗十八個壽包.

但食唔哂, 呢的大部份都要拎走

 
因為姪女訂咗個大蛋糕.

大哥大嫂從加拿大返嚟過年, 又可同媽媽慶祝生日, 一年無見, 大家都好開心呀!

對媽媽嚟講有咩野開心得過的仔仔女女返哂嚟, 但我仲有一位家姊一位哥哥要新年及新年後先可以返嚟呀.

沒有留言:

張貼留言