2015年2月12日 星期四

香蕉合桃蛋糕

January 31, 2015,  Saturday

上次我整New York Cheese Cake, Cindy好開心, 我今日教佢整香蕉蛋糕, 佢仲開心, 我叫佢用紙寫低, 等第日返緬甸, 可以整比自己的仔好食.    佢同我講, 佢話比的鄉理知, 我咩都識整...哈哈, 又無咁誇呀!

整香蕉蛋糕好易, 如果佢屋企無焗爐,唔知用個鑊焗得唔得呢?

材料: 香蕉3隻(先壓成蓉),雞蛋1隻(打散),60g溶牛油,糖140g, 1茶匙雲呢拿香油,1茶匙Baking Soda, 鹽少許,245g 中筋麵粉,牛奶1/4杯. 


整香蕉蛋糕整咗N咁多次...最好就係用起哂梅花點嘅蕉.

 
 仲有其中一個主角, 合桃大半碗.

香蕉壓成蓉, 加打散雞蛋一隻加糖鹽拌勻, 加溶牛油牛奶雲呢拿香油

將baking soda加入麵粉內

再篩入香蕉糊內, 拌至無粉粒

最後加入合桃

焗盤先塗油, 倒入麵糊, 櫈平

預熱焗爐175度
焗一小時.

整完蛋糕, 我出咗去買餸, 點知Cindy竟然唔識同我將蛋糕出爐, 由得佢响焗爐入面.

 好彩香蕉蛋糕無咩所謂, 個面都爆得幾靚

 
 雖然個焗盤塗咗油, 都係黐低.

 
食嗰時唔記得影張靚相...哈哈, 舊相頂檔一樣得.   每次都整得咁好, 無問題啦.

沒有留言:

張貼留言