2015年2月5日 星期四

流浮山食海鮮與型爸慶生

January 24, 2015

型爸下星期一生日, 今日咁急整個蛋糕係因為約咗鄰居今晚一齊出去食海鮮同型爸預祝生日.  咁食完飯返嚟就可以食蛋糕做甜品啦.

食晚飯, 我地自備酒水.   型爸林老闆都可以飲, 但我同林太唔可以飲.  佢兩位負責開車嚟, 我同林太負責開車返屋企.

我地訂咗球記, 佢地只供應蕎頭同花生作餐前小食

型爸同林老闆走去買的琥珀合桃嚟送酒

幾位男士一齊去選海鮮, 的海鮮又上得幾快呀!

迷你象拔蚌, 好鮮甜

白焯花螺

本地龍蝦, 芝士伊麵底

每人半隻,正呀!

炒芥蘭, 好搶手

呢間球記, 有兩樣野整得好好, 其中一樣係酥炸生蠔, 好鬆脆, 的粉漿一的都唔厚.  平時食酥炸生蠔, 我會飛哂的炸漿, 今日食埋的炸漿, 好酥脆呀!

買咗一條四斤幾嘅蘇鼠, 兩食, 蒸頭腩

炒球

仲有鹽焗奄仔

海鮮湯

大家都食到好夠. 呢餐埋單只係HK$4,200, 好扺食呀!  

食完就返五號屋大家繼續飲酒傾謁.

哈哈, 有Cheese Cake 做飯後甜品, 不過只係雪得兩個幾鐘, 唔係好夠凍

型爸話咁大個人唔使唱生日歌, 哈哈, Happy Birthday 牌都唔使放落去.

大家食完飯都好飽, 我兩個蛋糕都切咗一個再加四份一.   總算夠食.

開開心心又一晚.

沒有留言:

張貼留言