2015年2月22日 星期日

East Side Tavern Lunch

February 17, 2015, Tuesday

今日心情好興奮, 因為返埋今日, 明天開始就放農曆年假.  老闆真係好, 每年都比我話事, 可以多放三天, 明天開始2月18至24日.....哈哈哈, 真係好開心架.  

第二件開心嘅係型爸嚟搵我食午飯....老夫老妻有咩咁開心呀....咁唔係因為食晏, 係食完晏型爸要去機埸接大公子呀....你話我開唔開心吖.

呢排出去食飯, 都以中式為主, 今日同型爸去食西餐

呢間East Side响帝國中心地下, 之前嚟過.  不過都有一段時間無嚟過
今日午餐都有多款選擇, 價錢由HK$83-HK$125

我同型爸分別叫了Risotto 同pizza

佢要餐湯,

我要沙律

呢道的pizza幾好食架, 皮底又薄又脆.  一月份toy show期間, 我地响呢道叫pizza請客人食


好多芝士呀, 不過今日的鴨胸有油, 肥膩咗的.....型爸份Risotto唔記得影添.

仲有甜品

 甜品好甜用嚟送呢杯苦苦地嘅泡沫咖啡就最啱啦.

食完去銀行辦點事...型爸去接大公子...跟著再返嚟接我放工....好興奮呀!
 
 

沒有留言:

張貼留言