2015年2月24日 星期二

臘味蘿蔔糕

February 17, 2015, Tuesday   (都唔知點解呢篇無端端delete咗,唯有從新寫過)

一家人去流浮山食完晚飯, 回到家又係我忙碌的時間.  明天年假開始, 今晚就要糕糕糕, 整好的糕, 明天就去送禮.  我在家中排行最細, 以前唔整糕我就買嚟送禮, 但自從幾年前開始整糕, 個個都話好食, 咁我就繼續整啦. 哈哈, 一年一次, 都有的唔記哂的份量...咁好彩有寫blog, 一睇番就記得啦.

好, 先整理吓的份量 (每4 盒計)
蘿蔔條 : 2 公斤
臘肉:1條 臘腸:5條 潤腸: 5條 (臘味的份量真的很隨意)
蝦米:2兩
雞湯:500g + 浸蝦米水
調味: 胡椒粉, 片糖一小塊
粘米粉320g
澄麵8 湯匙

呢道4公斤蘿蔔, 每份2公斤(去皮切條後), 我要分兩份, 因為個鑊一次煮唔到4公斤.

 
呢道有2條臘肉, 10條潤腸, 10條臘腸...哈哈, 唔係用咁多, 呢道包埋整芋頭糕, 共16底.一齊先汆水, 熟咗之後容影切好多.

 
 跟著爆後的臘味, 盛起備用


用臘味油爆香的蝦米

 
澄麵同粘米粉先拌勻

 
蘿蔔略爆, 加一公斤清湯, 加蝦米水, 加一小片片糖, 胡椒粉, 無需落鹽, 因為臘味好鹹, 將蘿蔔煮腍

 
加妥味撈勻, 熄火(非常重要)

 
將拌勻了的澄麵粘米粉篩入

拌勻後變得好杰(但仍很軟), 如果覺得太杰, 好加少許清雞湯

入盒, 每盒大約有800g

做完4盒, 跟著整埋另外4盒

一次過放8盒落蒸爐蒸一小時, 慳水慳力.

的蘿蔔糕入爐蒸, 又要開始整芋頭糕啦.

沒有留言:

張貼留言