2015年2月21日 星期六

鹿頸谷埔鳳坑行山樂

February 15, 2015, Sunday

昨晚情人節燒烤, 大家很高興.  男士們飲得多咗, 但今早一樣早起, 一齊去行山.

今日天氣陰暗, 仲話可能會有兩, 領行的鄰居繼續挑選易行的路線.

我地行山, 經過呢條呢條路, 每次都有好多電單車發燒友

谷埔鳳坑, 已經行過兩次, 呢條路線, 唔算難行, 只係一開始要先上130級樓梯, 跟著落150級樓梯

沿著海邊都幾靚架.

沿路見到有人在掘蠔, 海灘上全都係蠔殼


一見到呢個牌, 即係我地行咗差唔多一個半小時

的男士話昨天情人節唔夠浪漫, 今日陪我地行沙灘

 
不過呢道的沙灘好多蠔殼, 唔係咁好行

行到呢個躉我地就回程啦.

今次我地停低食豆腐花

呢間宋伯山水豆腐花, Google map都有show呢個位置

鄰居話呢道嘅花生糯米茲幾好味, 今次佢又買幾個

的豆腐花都幾滑, 但都有的咬口.   HK$10一碗, 呢道間間都賣呢個價錢.

食完行我地繼續行, 回程大約還有40分鐘....

行到出嚟鹿頸村, 我地去陳鳳記食午餐...

食咗豆腐花已經唔係好餓, 大家隨便食碗麵就算啦.

今又全程行咗三個幾鐘, 雖然有的攰但尚算輕鬆呀!

沒有留言:

張貼留言