2015年2月11日 星期三

Nectar Garden

January 28, 2015, Wednesday

昨天去試了小雲村米線, 走時順便行吓呢個翻新了的商場.   呢道好細, 真係行幾步都行哂, 見隔離有間餐廳, 咦, 又可以試吓喎.


呢間餐廳叫Nectar Garden

午餐有飯同意粉供應, 好奇怪, 飯就平的, 但意粉就貴HK$10-20一碟, 午市七八十文一碟意粉都算貴喎.

今日只得我同慢麼麼同事, 佢叫了雞扒飯

而我要了豬扒飯.  睇落就知餸少啦....最奇怪每款都有一隻煎蛋.

不過的飯好硬, 唔啱我胃口.

餐飲可叫果汁, 花茶或咖啡

我就梗係試吓的咖啡, 問過係即磨我先叫架....澀澀地, ok啦.

附近咁多選擇, 呢道的質量一般, 無競爭力呀!

沒有留言:

張貼留言