2015年2月3日 星期二

預祝型爸生日

January 23, 2015, Friday

人長大了, 對於生日好似無咁緊張, 但對於另一半生日又要緊張的喎, 我想佢知我緊張佢麻.

型爸下星一生日, 我今日就開始同佢慶祝.

Cindy今日放假, 我放工返屋企, 整個西式快餐佢食呀!

型爸好鍾意飲龍蝦湯, 上次買咗呢款龍蝦湯幾好飲, 只需加的cream, 加的brandy就已經好味.  正呀!

呢款黑松露pizza, 焗20分鐘又食得, 又係快靚正, 我都未影到相已經無咗一塊啦.

龍蝦湯加pizza, 最佳配搭

主菜係型爸同二公子都鍾意食的牛扒

今次唔用鑄鐵pan煎, 改用電煎pan

咁想食生的熟的就可以容易控制啦.

型爸喜歡飲龍蝦湯同食牛扒....哈哈, 完全滿足到佢吖...簡簡單單在家食一餐, 都真係唔錯架!


沒有留言:

張貼留言