2015年2月26日 星期四

素 - 五福臨門素菜卷

February 18, 2015, Wednesday, 年三十晚
 
辛勞咗一晚瞓得幾個鐘又要早起, 因為今日仲有好多野做呀!

大公子jet lag, 又係晨早起身, 咁我同佢撑檯腳食早餐, 整番個和牛漢堡比佢食, 我同型爸就食豬柳蛋漢堡...整番半杯咖啡, 精神哂.   咁耐無同個仔一齊食早餐....杯咖啡都好甜呀!

食完一早出去買料,  今日要包素鵝, 不過去到大埔樹間鋪, 佢地收爐, 買唔到佢地出品嘅腐皮...唔緊要啦,  去第二道買.

 
 的腐竹同樹記嗰的真係唔一樣架, 仲要自己修邊


不過都好easy啫.

kakakaka, 過年, 我比個靚的名呢味餸叫五福臨門素菜卷

點解叫五福臨門, 因為用咗五種種材料囉...(hehe, 的酒樓都係咁啦)...咦, 得四種...呀, 唔記得影西芹呀!

呢道就睇到啦, 有黑木耳絲, 紅蘿蔔絲, 西芹絲, 蓮藕絲, 同埋沙葛絲...五種顏色...有埋五行添呀!
呢的絲全部都係我刨, 我就犘打手, 點知配對烏龜腳Cindy, 慢吞吞, 唯有全部自己嚟.

的腐皮可以掃上調味料(老抽, 生抽, 麻油, 糖+水), 不過上咗色, 要煎嘅時候要小心, 比較易燶

將的配料炒炒炒炒再調味


我好認真呀, 每包落料80g

 
 包起24件, 件件都咁靚

  
一次過入蒸爐蒸哂佢(八分鐘)

蒸好待涼可以獨立包起佢, 一的明天攞起奶奶, 一的送比媽媽, 另外一的入冰櫃, 隨時攞出嚟解凍, 食時蒸或煎都得呀!

忙完一個下午, 今晚去奶奶屋企團年.

沒有留言:

張貼留言