2015年2月6日 星期五

鹿頸南涌新娘潭行山樂

January 25, 2015, Sunday

連續幾個星期都去行山, 今日都唔例外 .  我地呢的初行者, 每次都係行兩三個鐘, 好小兒科呀!

今次都係行鹿頸南涌, 頭一段同第一次係一模一樣.   但到尤德亭之後, 我地不行回頭路, 改由另一條山路離開.

呢條路線係八仙嶺郊野公園的一部修

咁上到嚟尤得亭都影多張相啦.

我地由南涌行到呢道係一小時

我地由繼續由新娘潭方向行

就係行呢的山路

行呀行呀...呢道有好幾間荒廢了嘅屋

又有洗手間, 的洗手間好乾淨, 真係要讚吓

又有呢的恐怕屋

就响廁所另一邊

 
 行呀行呀, 行到鹿頸村啦.

呢道的屋都真係好古舊, 亦些已經荒廢

 
睇吓的屋嘅建築方法, 起碼起咗一百幾十年

有間屋的門口有個推磨...寫著切勿移動....咁重, 點移

行出鹿頸村啦...有張貼著, 反對手機公司在這裡設立轉播台...吓, 的後生點肯返嚟住呀!

呢的屋就好似新的, 呢的起咗四十幾年啫.

行出鹿頭村, 就目到BB開心棧同陳鳳記, 上次食完BB開心棧, 今日梗係食陳鳳記啦.

 
 呢間真係好生意, 聽蝦哥講, 店主由英國返嚟..哈哈, 响menu印著英國旗, 唔通係英式茶座.

呢道有All day Breakfast, 鄰居話幾好, 咁我地叫嚟試吓啦.

另外叫咗一隻雞(分兩碟),

兩碟鴨胸

一客酸菜豬肉 (呢碟都係麻麻)

我們要了蒸餾咖啡...原來都係用呢的咖啡壺.  呢道的咖啡好淡...我諗店主應該係唔人飲咖啡的.  唔得呀!

鄰居話奶茶唔錯, 我無飲唔知好唔好飲...呢的都係好講口味.

餐蛋麵都係咁.

我地大都叫了All day breakfast, 無咩特別.  反而佢地自家製嘅果醬就唔錯.

的豆腐花無BB開心韌咁好食, 唔冷唔熱, 唔夠滑呀!

呢餐一的都唔平, 每人要百幾文.

食完我地要繼續行, 大約仲有二三十分鐘行程,  行返去攞車

亦專誠去拜吓關帝廟

今日加加埋埋都行咗三個幾鐘, 只係初段上鈄有的索氣, 跟著都好輕鬆.

晨早行一行, 真係唔錯呀!

沒有留言:

張貼留言