2015年2月8日 星期日

日日都係生日

January 26, 2015, Monday

型爸今日生日, 但我好公司事務, 忙到傻咗, 無法分身, 型爸話唔使我張羅, 今晚由佢攪掂.

哈哈, 咁體貼?  由佢攪, 攪得的咩吖, 咪打邊爐, 咁佢生日食佢喜歡歡嘅野, 都係好啱嘅.  牛扒海鮮都食咗啦....kakakaka, 其實咁咪即係日日都生日囉.

我返到屋企就有得食啦.

型爸都好體貼, 問我鍾意食咩野菜, 我覺得打邊爐就最好食唐萵同生菜啦.

不過佢唔記得將的手打牛丸同馬交魚蛋早的拎出嚟...哈哈, 仲係冰架



 
 佢唔知二公子帶埋女朋友返嚟食飯...買咗好炒野

咁食烏冬同多的菜都夠嘅

好彩我有Black Angus切片嘅牛肉, 真空包裝, 好容易解凍, 食咗四包, 即係兩磅.  咁即係食咗4塊8oz 牛扒架啦.


型爸攪嘅係咁上下架啦...食得飽食得開心就暖緊要.

二公女朋友買咗個白桃蛋糕祝型爸生日.  咁人地咁有心, 梗係切呢個蛋糕先啦.

食完我再切的Cheese Cake 一齊食.....

呢餐又係好夠呀!  生日快樂, 一家人開開心心....大公子好掛著你.

沒有留言:

張貼留言