2015年4月22日 星期三

翻版BBQ

April 11, 2015, Saturday

過年時去旅行, 跟著一路都好忙, 同老友們的聚會, 延到今天.

約咗來我家BBQ, 但由昨天開始, 不停下雨, 仲越落越大, 幸好後園有蓋遮擋, 不需要擔心天雨取消.

上星期鄰居邀請我去他們家BBQ, 咁我都要回禮, 叫埋佢地一齊...哈哈, 都唔係第一次, 的鄰居都見過我地老友啦.

的老友四點便來到, 我就忙到周圍騰, 他們帶來紅酒, 我就不停拿出小食...忙到咩都唔記得影啦.
但我預備的BBQ食物, 根本就是復活節時的翻版, 哈哈, 咁用番的舊相都不為過吖 .


梁九記的Q版牛扒


梁大記預醃的香草羊扒, 夠腍又幾好味, 今次又encore


自家醃的黑椒梅頸豬扒

辣與唔辣的雞翼, 再加了十幾隻雞全翼

一大堆什腸,仲有手打魚蛋牛丸

還有9"長大蝦同燒鯖魚

 
 仲有蕃薯

腐竹糖水

蓮子蕃薯粥.

的老友每次嚟, 我都係要佢地食唔停, 不過佢地話點解今年無脆皮年糕...哈哈, 話明係年糕, 咁過年先整啦.

Cindy仲係唔係好幫到手, 除咗清潔之外, 其他的都係我同型爸做.   佢動作比較慢, 淨係洗洗洗佢都唔係好掂.   BBQ完, 我都係叫的老友一齊幫手收拾.

攪擔哂我已經攰到唔想郁啦.   攪擔埋今天, 都應該有排唔攪大型party著啦.

沒有留言:

張貼留言