2015年4月29日 星期三

谷埔新娘潭行山樂

April 19, 2015, Sunday

近來天文台都好準, 話落雨通常都會落雨.   佢話今日間中有驟雨,  雖然有驟雨, 但無減我地行山組嘅興致, 仲要提早一小時, 八點就出發.

今日都係由南涌出發, 行谷埔, 去直昇機坪, 再去尤德亨, 再去新娘潭. 全程大概三個多小時

我今日狀態不佳, 唔知係咪氣壓好低, 頭嗰四十分鐘, 我行得頗辛苦, 汗如雨下, 好似有野壓著胸口, 心跳得很快.  要行得慢的, 休息多一兩次.

到直昇機坪後, 我地再向新娘潭方向

大約十五分鐘後便到尤德亨

跟著再向新娘潭方向
又經過呢條橫山腳北橋

不過呢條橋好短咋

見到呢個路牌, 大約仲有半小時, 但開始係落山路, 石路崎嶇不平, 都有的難道.

卒之行到出口啦,  新娘潭路, 即係八仙嶺自然教育徑

出口對面有個小亭, 我地休息一下先去食野.

呢道附近都無咩選擇, 都係去陳鳳記

佢地見我地熟客仔, 第一時間沖壺中國茶, 再整酥自家製蘋果醬

佢地又係要all day breakfast

型爸唔要茄汁豆, 要多一塊薯餅比我食.


我就叫咗豬扒雞翼麵同型爸share嚟食.

另外叫咗咖哩三寶, 一飯白勿雞



佢地見到的豬扒幾靚, 叫多一碟豬扒大家share嚟食.

呢餐HK$675. 每位HK$75.

行咗三個幾鐘, 食埋野, 返到屋企都只係兩點啫.



沒有留言:

張貼留言