2015年4月19日 星期日

南涌鳳坑烏蛟騰行山樂

April 6, 2015, Monday

昨天三十度高溫, 我地行咗好短時間, 趁今日仲係假期, 我地今日又再行.  因為昨天又曬又熱, 我地今天改早一小時, 八點出發.

今天改為行海邊, 可以舒服一點

早上九點半已經28度....我地行咗半小時至鳳坑

去到近宋伯士多, 响山邊好多靚花, 唔通係自家種嘅.


本來我地諗著行一個圈經蘭桂騰芳, 再去行嘉樂徑, 不過見到呢個牌之後, 就決定去行烏蛟騰


我地睇咗地圖, 知道大概方向就繼續出發

呢個谷埔(老圍)公廁, 都係第一次經過

我地跟著指示, 向烏蛟騰方向行去.

呢段路真係唔少野, 大部份都係石級山路, 呢條路好多蜘蛛網, 唔係咁多人行

行咗好耐

好似都係咁上下, 通常見到呢的位置地標, 都影張相, 如果迷路求救, 都知道自己喺邊個位置

我地行咗好耐, 行極都仲有成個鐘

跟著嚟到分义口

哈哈哈, 呢個分义禁誌, 都仲係要一個小時先到烏蛟騰, 但係我地已經行咗兩個幾小時啦.  不過下次可以考慮, 由呢道行去荔枝窩

卒之行到山頂

影番的靚相

對面嗰道好似係鹽田呀!

行到落山去到亞媽笏

都仲有3/4小時先到烏蛟騰

仍有半小時.   當我地行山路, 周圍都係差唔多, 我地都係靠呢的禁誌.

到達烏蛟騰, 真係腳仔都軟埋, 我地足足行咗三小時五十分鐘...  我地的車泊咗响南涌, 哈哈, 叫陶爸接咗兩位司機去攞車, 我地就坐的士先去三門仔.

皇朝漁苑

訂咗個房...不過一去到先去換件衫, 因為全身濕哂

哈哈, 跟著我地又大吃大喝(點減肥?)

乳豬半隻

生菜

白焯學斗

椒鹽豆腐

脆皮牛腩

燒鱔

什菌餃兩籠

义燒包三籠
紅棗糕

藺蔔糕

牛肉腸

甜品係雪耳雪梨水


蕃薯糖水

蛋撻三碟

送精美果盤

今日其中一位鄰居生日, 我地要了一打壽包

今日埋單二千幾文, 每位HK$233


打道回府...我真係攰到行都有的問題....返到屋企...高溫30度呀! 

夏天真係要抖暑, 三十幾度真係會頂唔著.

沒有留言:

張貼留言