2015年4月16日 星期四

黃酒雞

April 4, 2015, Saturday

先兩日响免費報紙見到個整客家黃酒雞嘅recipe, 好想食呀!

趁假期有的時間, 即刻整呀!

我買咗隻冰鮮雞, 斬件, 用豉油豆粉糖鹽酒麻油先醃

預備木耳, 紅蔥頭, 薑片

燒熱鑊, 爆香薑片, 蔥頭

再加木耳

跟著落雞

將的雞爆炒至半熟

加3/4杯糯米酒, 加滾水, 滾起後加蓋煮10分鐘, 煮好試味, 可能要加少少鹽調味.

攪掂啦, 一打開鑊, 香噴噴呀!

我煮黃酒雞, Cindy就煮其他餸

蒸釀尖椒

南瓜芋頭蓉

白灼韮菜花

Cindy 真係慢吞吞架, 我煮好雞, 開始食緊, 佢先焯韮菜花

佢先拎的湯嚟

到我嗰時我同型爸都差唔多食完....成湯碗黃酒雞,分咗的比Cindy, 跟著我同型爸KO哂.

正呀!  下次要買大隻的嘅新鮮雞嚟整先至得.

沒有留言:

張貼留言