2015年4月23日 星期四

有得睇無得食

April 12, 2015, Sunday

昨天狂風大雨, 以為今日唔可以行山啦, 但又唔係喎, 天色陰音, 但一的都無落雨, 我們行山組的成員, 繼續出發.

但我同型爸今天要缺席, 因為Cindy今天放假(緬甸的潑水節跟泰國一樣), 型爸唔捨得獨留兒童(Loki) 在家中, 佢個肚又有小小唔舒服, 咁就唔去行山啦.   其實我好想去, 型爸叫我一個人去我又唔想, 咁梗係留喺屋企陪佢啦.

我唔去, 但行山團友不斷Whatsapp update 我.   佢地都怕昨天天雨, 山路仍滑, 今日的行程都以石屎路為主, 谷埔, 蘭桂騰芳, 再行嘉樂徑.

 
當佢地行到呢個三义口...松記酒家

佢地見到啱啱返咗的新鮮魚

 
海蝦同蜆...即時改變行程....提早食午飯(十一點幾咋)

 
其實的海蝦已經比人訂咗, 勉強整咗6隻出嚟比佢地

  
巨型黃立鯧

仲要搵隻筷子比拼等我知道幾大條, 食完連骨都要影比我睇

 
新鮮白焯蜆

炒椰菜

煎蠔蛋

豉油皇炒麵

再嚟豆腐花做甜品

佢地呢餐食咗HK$1170,差不多每人二百文.....

哼哼哼哼, 我同型爸都係食海鮮, 不過係昨天燒烤剩下來的9"澳洲大海蝦啫....(酸味什濃呀....)
 

沒有留言:

張貼留言