2015年4月17日 星期五

與狗同行

April 5, 2015, Sunday, 清明節

今天係清明節假期, 又係星期日, 下午約咗型爸的家人嚟我地屋企, 但上午我地都唔想放棄去行山.

一早通知鄰居, 佢地好體貼, 唔想我地行得太勀, 今天只係行鹿頸南涌行到去尤德訂.

今次佢地仲帶埋三隻狗狗.   兩隻拉布拉多及一隻貴婦

 
但係真係估唔到, 今日係68年嚟最熱嘅清明節, 的狗狗行到好似好辛苦, 我地真係驚佢地中暑, 中途休息了幾次, 比的水佢地飲, 响涼亨坐一陣等佢地降溫.

平時都會行上去直昇機坪, 今日好曬唔去啦.

我地上到迎山頂位置, 影張靚相就落山啦


平時都無留意, 呢的有個衛奕信徑碑


落山啦, 的狗狗好乖呀!  

去到陳鳳記, 都只係行咗兩個幾小時

今日大家又叫All day breakfast.


平時好少飲凍野, 今日都要一杯凍幼茶, 多奶走甜.

店主今日又比我地試佢地自家製嘅菠蘿果醬, 仲沖咗壺靚嘅鐵觀音.

今日我地行得唔夠, 但帶著三隻狗, 真係唔行得耐及遠.

明天我地會再行呀!



沒有留言:

張貼留言