2015年4月30日 星期四

即興聚餐

April 19, 2015, Sunday night

呢兩日做咩咁好節目嘅, 昨又型爸約林老闆打邊爐, 今天到八號部屋吹哨子來即興potluck.
我行完山返去, 响群組問我得唔得閒....

咁食飯幾時都要食架啦, 不過點都要等我休息回吓氣先.   行完山返到屋企, 成身汗第一時由頭洗到落腳.  跟著仲要去按摩椅按鬆吓小腿, 唔係明天可能抽筋呀!

一講potluck, 心中有數整的咩(哈哈, 無咩時間, 都係的懶人版架啦).  只要五點幾出去買的青瓜返嚟, 順便買埋餸就得啦.

七點準時出發,  今日第一位到的林老闆及林太


佢地整咗南乳炆豬手


秋癸炒菜心


八號屋女主人整了韓式燒豬腩肉, 生菜由我提供

五號屋的素鵝.  之前包好放入凍箱, 解凍煎番就食得

五號屋的青瓜麻醬手撕雞

Mrs. Kua遲到, 佢炒了米粉

遲到嘅原因係唔見咗礶豆豉鯪魚....搵極都搵唔到, 唯有淨炒油麥菜.

 Potluck就係夾份煮飯仔, 每家拎一兩碟餸一齊食.  大家一齊食, 多的選擇又可以食到每家不同的煮法.

餐後八號部屋開始拎的朱古力, 曲奇餅....

仲沖咗壺靚龍井

仲嚟!!! 使唔使咁多呀!

今日都飲咗幾款酒,白酒都開咗三枝.  飲哂的男士就開始飲whisky

跟著我地的女士就飲port.

大家飲飲食食梗係開心, 但十點就散bank啦, 因為明天要返工呀!

沒有留言:

張貼留言