2015年4月11日 星期六

彩晶軒

March 31, 2015, Wednesday

今日下午約咗Akiramay食lunch, 都唔知去邊道食.   諗諗吓不如去彩晶軒啦, 都好耐無去過啦.

彩晶軒有一半地方內部裝修, 少咗幾十張檯, 去到要等位.


兩個人嚟呢道飲茶都真係幾好, 可以每人叫一客點心拼盤, 已經有五款點心.  不過加咗價呀, 以前一籠HK$11, 而家HK$15, 不過都仲係好抵.




 
我地另外再叫了粟米瑤柱白粥

馬蹄糕, 呢道的馬蹄糕好味架.

Akiramay仲話想食流沙包, 咁就叫啦. 諗著2.5呢個數字, 應該食得哂.

佢唔食牛肉, 換咗比佢, 咁我換番件馬拉糕比佢啦.

哈, 兩個人五籠點心, 真係食到撐哂...  下次都係唔好啦, 叫兩客點心拼盤再加兩款點心好啦.

埋單都真係好抵, HK$96.

當我地走嘅時候, 經過樓下Killiney, 我講比Akiramay 知我昨天食完肚痛, 點知Akiramay同我講佢每次去Killiney食完都無肚痛, 而家好少去啦.

我諗, 我地一係對佢的奶茶敏感....唔通係的海南雞?



沒有留言:

張貼留言