2015年4月20日 星期一

品酒還是燒烤

April 6, 2015, Monday

呢個Easter Monday 都真係幾熱鬧, 林太相約同學到家中燒烤, 請我地過去.  陶媽屋企燒烤又請我地過去.

先到林太屋企,她的全女班朋友們吃到七七八八了, 大家談得興高彩烈,  已經到了吃水果沙律的時候....哈哈, 啱啱好呀, 我喜歡食沙律生果多過燒烤呀!

林老問攞咗枝最近响台灣買的葛瑪蘭威士忌, 呢枝酒非常濃厚, 型爸同林老闆都比好高評價.

食完生果, 我地又轉去陶媽陶爸家.....陶媽正努力燒東西給大家食....(我地又可以不勞而獲)

無獨有偶, 陶爸剛從台灣回來, 又帶來另一枝葛瑪蘭, 呢枝係有金鉑响人面.

咁佢地梗係兩枝酒比拼一下....哈哈....比拼結果, 枝有金鉑嘅酒, 都係要嚟擺做裝飾品好的... 那枝濃厚的葛瑪蘭, 好快就飲哂啦.

唔知兩枝台灣威士忌, 六號部屋帶來兩枝 Royal Salute 21年, 結果又比佢地清埋

陶媽拎咗的特別嘅花生,叫黑金剛花生.

的花生衣係黑色架, 都幾脆喎...

係咪嚟燒野食呀?   係係係...


陶媽預備了一大埋燒炸食品,佢仲好努力咁燒比大家食.

 
 最特別係呢的燒芋頭, 平時燒蕃薯, 今日整多樣新野, 加的鹽同黑胡椒, 對於我地鍾意食芋頭嘅又幾好味喎.

  
呢的都係不勞而獲, 陶媽燒比我地食呀!

最開心唔係燒的咩野食, 而係大家聚埋, 傾傾講講, 好開心架!

沒有留言:

張貼留言