2015年4月27日 星期一

小廚滋味

April 17, 2015, Friday night

今日放工寧舍開心, 無收到秘書小姐通知, 即係話佢如期復工啦.   秘書小姐放產假, 佢本來應該4月13日復工, 但佢4月10日whatsapp我, 話BB未ready, 要extend一個星期.   唉, 呢幾個月都做到氣咳啦, 咁佢未ready, 我地無辦法都要體亮, 唔頂都頂咗咁耐啦.

下星期佢返到, 咁我就可以輕鬆的啦,  咁放工係咁好開心呢.

Cindy今日放假, 我七點幾八點先返到屋企, 唔會煮啦, 出去食啦.

又係我地喜愛嘅小廚知味, 佢地炒嘅小菜真係好夠火候

豆醬通菜炒牛肉.   出嚟食飯都可以學野, 原來潮式豆醬, 除咗用嚟配烏頭魚, 仲可以要嚟炒菜...我下次試吓先.

枝竹牛筋腩煲

茄子海皇煲

咁多餸, 我食少少飯得啦.

三個人三個餸, 我地都食唔哂, 的牛筋腩打包一半呀!

埋單HK$155, 哈哈, 仲要過食lunch, 有湯有飯有餸, 抵食呀!



沒有留言:

張貼留言