2015年4月9日 星期四

Killiney Singapore

March 30, 2015, Monday

今日突然好想食星加坡Laksa, 不過無諗著去阿坤, 佢的野唔啱我口味.   港晶中心仲有間Killiney, 呢間的野啱口味的.

呢間都好多人架, 去到要排隊, 要等4張檯. 

咁响呢道等又無所謂喎, 室內有空調, 唔使企响街食塵, 順便睇吓佢個Story.   哈哈, 睇著個Laksa banner, 又心大心細唔知叫唔叫好.

今日只得我同慢麼麼食飯, 佢話想食Laksa, 吓, 咁佢叫我唔叫啦.

佢仲加HK$12叫一客咖椰多士.


佢要了薏米水


反面我今次要了海南雞飯, 因為等位時見到的食食得好滋味.    咁啱無哂油飯, 我無所謂, 我嫌油飯太油添.   今日的雞ok, 去骨雞脾嚟架.

我要了奶茶多奶, ok, 但係的茶有的嚡.

不過最唔開謂係佢比隻咁嘅匙羹, 咁多漬嘅.   最敝係用紙巾可以抹到的漬, 咁即係無洗乾淨啦.
即刻去換過隻鐵匙羹.

我地兩份餐都係HK$60, 慢麼麼加了咖椰多士, 要多付HK$12.

唔知做咩, 食完晏返到公司, 個肚有的痛唔舒服, 唔知關唔關的食物事呢?


沒有留言:

張貼留言