2015年4月28日 星期二

海鮮火鍋

April 18, 2015, Saturday

今日二公子放假, 晨早就問我地去按摩好唔好....咁梗係好啦.

自從去咗行山, 少咗去按摩好多啦.  因為行完山返嚟好攰, 本來去按摩係最好, 但太攰通常都唔願郁, 又唔想太夜返到屋企, 咁諗吓諗吓又唔去.

我地十點幾出返去按摩, 三點幾四點就可以返到屋企.  回程時型爸同我講, 約咗林老闆嚟我地屋企打邊爐, 一陣坐的士, 由佢去買海鮮, 我同二公子直接坐的士返屋企, 拎定的牛肉, 手打牛丸魚蛋出嚟.

哈哈哈哈, 咁好嘅....遵明!

今次我地食嘅手切肥牛, 叫陶媽幫我地响觀塘街市買架...一百三十幾文一斤


相比起我地平時去上水街市三百幾文一斤, 分別好大呀!  呢的牛無三百幾嘅咁滑, 但都有牛味架.

型爸去行市買咗大蟶子, 鮑魚


貴妃蚌,佢話買唔到的本地生蠔, 桶蠔就唔買啦


龍躉頸腩

水魷牛栢頁

我叫佢買咗半隻雞, 用調味醃咗再加紹興酒浸, 醉雞.

好豐富呀!   林老闆煲咗什魚湯(左上角那一煲), 超好味呀!

今次無落的咩野湯料, 只係清湯.....一二三掉的野落去.....開餐啦!

差唔多食完, 陸老闆走嚟問我地明天去唔去行山,  去, 梗係去啦, 上個星期已經無去, 明天一定要去呀!

我地好想林老闆都join我地一齊行, 但佢無興趣呢!


沒有留言:

張貼留言