2015年4月26日 星期日

找數

April 17, 2015, Friday

上次嚟East Side 食lunch, 已經係三個星期前嘅事.  本來講好麻煩鬼要請我地食一餐, 哈哈,  一等就三個星期, 因為佢唔舒服, 的感冒感感吓都感咗三個星期...

唉, 的天氣唔好, 我老闆支氣管炎都病咗成十日, 係咁發燒, 病一個星期瘦咗一個圈)

今日麻煩鬼主動要找數, 咁我地梗係樂意奉陪啦.

不過今日有的唔Like呀, 佢地嘅沙律吧的野無咗都唔re-fill.  成個salad 吧只有一款肉類, 就係沙樂美腸, 平時薄薄的都有十片八, 今日無咗都唔re-fill.

 
我就無所謂啦, 沙律唔落嗰兩片肉, 無所謂.  但慢麼麼係咁等唔出去攞著(因為只可拿一次).  結果都係白等, 真係唔re-fill, 我叫佢食的菜算啦.

因為無咩客唔refill, 我都覺得佢地唔係好啱.

今日麻煩得話事, 佢想食呢款鮮茄意粉

雞肉芝士pizza

grill salmon

大家share嚟食, 睇落好似好少, 但食落都真係好夠.

佢兩個要凍飲, 可以先上.  但我要熱咖啡就要後上.

食完諗著走啦...哈哈, 唔記得佢地仲有甜到死嘅朱古力moose, 配嗰杯好苦嘅咖啡就啱哂.

食完我走先去銀行, 埋單幾錢唔知啦. 都應該係一百文一個人啩.

沒有留言:

張貼留言