2018年3月11日 星期日

芋頭炆臘味

February 16, 2018, Friday, 大年初一

忙完整年糕又要煮餸, 因為姑奶要求, 咁我就預備一個素菜午餐, 另外兩個餸就晚餐.

至於素菜, 一早就包好素鵝.  另外再整了燻蹄, 現在只要煮多一個餸就得.

今次整芋頭炆臘味, 哈哈, 呢的餸平時好少煮, 真係過時過節, 人多食先煮咋.

今次諗著煮一大鍋, 跟著留起一半, 年初三家人嚟又可以煮少一個餸.

今年的臘味好靚呀!   哈哈, 同整芋頭糕一樣, 都係臘腸潤腸加臘肉, 先爆香的臘味, 盛起.

臘味油再加少許油爆香的芋頭 (其實可以先炸的芋頭, 但我唔想咁多油呀!)

跟著加水加臘味煮腍, 煮到咁上下先加椰汁.   我今次煮多的汁, 跟著用個樽裝好.  而芋頭臘味就分裝在另一個盒.

咁晚上拎出嚟煮時,只要叫工人姐姐加的汁落去芋頭臘味就得啦.   呢碟餸, 淨係的芋頭蓉連埋的汁已經好好味啦.

煮好就即刻換衫出發....

今年姑奶都係盡量以唔使點煮為原則, 訂咗一個素盆菜做午餐

我拎咗九條素鵝嚟, 下午先煎三件 (工人姐姐用咗好多油呀!).   下午唔係太多人, 一個盤菜加埋素鵝都已經夠食.  奶奶另外有一碟羅漢齋, 今日佢任天食素呀!

不過個素盆菜唔掂呀, 味道唔好, 墊底的蘿蔔仲有少少酸味呀!

至於晚餐又係盆菜, 姑奶在大家樂訂的, 味道又幾好喎.   攞到返嚟仲熱辣辣, 唔使翻熱.


盆菜仲有大蝦雞鴨西蘭花另上.

嬸母整了糖醋骨

我整的燻蹄

 
 仲有芋頭炆臘味.

其實我唔鍾意食盆菜架, 但奶奶年紀大做唔到, 姑奶又係處理唔到, 我自己又唔可以嚟煮十幾樣, 咁食盆菜都係一個選擇啦.  咁我整到幾多嚟就幾多啦.

又係嗰句, 食咩唔重要, 最緊要係一家人齊齊整整, 開開心心團聚就得啦.

至於大公子, 今日重要任務, 由佢陪 Grandma 打麻雀, 輸的錢氹佢開心呀!

沒有留言:

張貼留言