2018年3月17日 星期六

台北金瓜石九分十分五天遊 - Day 4

February 22, 2018, Thursday. 年初七

一早起來被吹風機聲嘈醒, 應該係其中一位女士洗完頭要吹乾的頭髮.   呢的唔係佢嘅錯, 只係呢道原先屋主的低能設計.   如果慢魔魔真係要做民宿, 呢的唔該改咗佢啦.  

雖然我地今日會搬出台北, 都一樣照舊會同呢三位夾份一齊租車出去玩.  我們早上會同佢地一齊, 下午會提早離開, 係我地改變行程, 我們會照付錢.

執哂的行理出嚟, 嘩...我地一家都好興奮.   車到馬上搬哂的行理上車

睇吓出面幾大霧, 呢道簡直好似"仙境"一樣.

外面不停下著雨, 真係都唔知去邊道玩好.   咁我地決定都係照原定計劃去東北角三貂角燈塔.  由我地住嘅地方開車去, 都差不多要一個小時

去到都係影吓相, 原過大風又大雨, 真係無咩趣.

咁我地話不如早的去食海鮮.  本來慢魔麼話去食老船長餐廳食. 但司機叔叔話帶我地去本地人去的海鮮檔, 又平又抵食.  咁我地梗係聽司機叔叔講啦.

去到基隆停低架車, 當時都好大雨


呢道的海鮮又真係幾平喎, 由其是比起香港... 買海鮮用咗五千台幣

有煎蠔蛋...幾好喎, 無落木薯粉, 唔會好粉...好多蠔呀!

炒蜆 (蛤蜊)

蒜鮑魚...好彩聽海鮮阿姐講每人兩隻, 真係好好味, 又滑又唔韌.

唔記得炒咩野菜, 呢的菜台灣先有

燒九節蝦, 咁多樣呢的蝦係最貴, 但食起又唔覺我爽, 只係一般

鮮墨魚兩食, 酥炸及生吃

呢的蟹係送的, 我們只雖付油料錢

要了炒飯

炒麵

啊, 仲有一條食斑...呢餐食得好開心呀!   全部加埋六千七百台幣, 我們八個人, 每人840, 大約HK$230一位. 我地覺得好抵食.  之前出去食, 都係我地請慢魔魔食, 今餐佢要自己比錢呀!

跟著我們去了基隆海科水族館, 小朋友一的好開心.  本來我地都想入館睇, 點知時間夾唔啱, 因為我地叫咗台北的朋友嚟接我地. 

咁就同佢地講拜拜啦.

朋友幫我們訂了台北淡水和璞飯店

幾年前都嚟住過

不過今次係住 family suite, 睇吓化妝間幾大, 仲有按摩浴池, 二公子話今日一家要浸呀!


洗手盤都係雙人用的, 一的唔會爭

大大的睡床

仲有大大的客廳

我們沒有再麻煩朋友, 只係叫佢介紹浸溫泉的地方

我們坐的士去

浸完溫泉仲有飯食, 台幣400一位

咁我地浸完溫泉先食飯.

仲可預訂砂鍋粥

兩位公子唔想食小菜, 咁就砂鍋粥配點心啦.

食完仲有電話call taxi 服務....好方便呀!

食完飯返酒店, 雖浸完溫泉, 返到去二公子依然要浸按摩池.   咁梗係要再沖涼梳洗....用嘅係乾毛巾啦.

真係輕鬆又愉快.


沒有留言:

張貼留言