2018年3月18日 星期日

台北金瓜石九分十分五天遊 - Day 5

February 23, 2018, Friday, 年初八

今日無特別行程, 都只係行吓食吓.

早上在餐廳食完早餐, 我地上房hea 吓, 到十一點先check out.   將行理留在酒店, 順做叫佢地幫7地預訂的士, 下午四點去機場.

跟著我地去西門汀

一落車行入去就見到阿宗麵線...又要一碗大家試吓.

跟著周圍行, 又買了的手信

行到一點幾就去咗鴨肉扁食午飯

剛先個的士司機叔叔話好出名, 我地行完又無咩邊間想食, 咁就試吓啦.

鴨肉扁, 寫著土鵝專賣店, 但賣的是鴨

我地口快快要了半隻鴨(其實叫1/4都已經夠, 因為二公子話一陣要去食薯條), 一碗麵, 一碗米粉, 買個人share 嚟食.

呢半隻鴨一的都唔平, 要1,400台幣, 即HK$388, 但味道就真係一般.  有的似鹽水鴨, 但又唔夠味.  我自家整的鹽水鴨好味過佢囉.

加埋碗麵及米粉就1,520台幣.

二公子睇到廣告話要食呢間薯條, 咁我地就用GPS去搵

我地食咩都無所謂, 兩位公子開心, 我地一樣咁開心.

跟著返酒店攞埋的行理出機場.

咁快又過咗五日....

我地都好心急返屋企, 好掛著屋企兩隻寶貝呀!

沒有留言:

張貼留言