2018年3月27日 星期二

南涌尤德亭新娘潭 - 至友美點 - 南苑晚飯

March 11, 2018, Sunday

好耐都無試過咁齊人, 今日總共有十一人一齊行山.  

今日的路徑, 南涌, 衛奕信徑, 尤德亭, 再去新娘潭

呢氣路都係行過N咁多次, 但係有四位組只就第一次行.   大家一口氣行到直昇機坪.....好索氣呀!!! 行呢條大斜路係我的死穴.

呢排無落雨, 經過橋山橋, 平時下面小小急流都無埋呀!

上到尤德亭, 影番張靚相.  好耐都無試過咁藍天白雲啦

 
呢段行去新娘潭嘅路都有的難行, 由其是最後落山那一後.  但相比起烏蛟騰, 呢道好行的呢!

今日比預定時間行得快咗, 起碼怏咗十五分鐘呀!

行山十一個人, 食晏就只有八個人...我地又去至友美點, 覺得呢道的點心新鮮又美味, 價錢又平呀!

哈哈哈哈, 呢個大頭蝦副組長, 竟然留低咗個電話, 食完拍拍屁股就走咗去, 好彩另一個隊員拾起交給組長.    

差不多返到屋我地先示意有人唔見咗電話, 副組長先警覺係佢, 差的要反轉頭搵.  咁我地就趁機要求請食飯...哈哈, 呢個副組長又立即應承....仲叫我地去訂位.

咁呢個手機失蹤時件, 另到我地晚上八人又一起食晚飯

在南苑訂了一隻炭燒乳豬, 一鍋豬肺湯

跟著點咗以上幾款小菜, 仲有薑汁芥蘭, 腐竹浸時菜...等等.

埋單都算經濟, 只係一千二百幾.   咁我地梗係除番比錢啦, 唔通真係要副組長請咩.

只係警剔吓佢, 再搵個藉口一齊食飯啫, 哈哈, 都幾開心架.







沒有留言:

張貼留言