2018年3月29日 星期四

Wooloomooloo - The One

March 12, 2018, Monday

今日型爸約咗兩位客人, 叫我同佢地一齊食晚飯.  型爸訂了Wooloomooloo.

型爸去接兩位客人, 我就開車泊去The One 今停車場.   呢道星期一至五, 消費滿HK$800, 就係三小時免費泊車.   星期六日及公眾假期, 就要消費滿HK$1,500, 先有三小時免費泊車.   不過嚟親呢道食飯, 都一家超過呢個價錢.

兩位國內嚟的客人, 平時少食西餐, 型爸叫我發辦.

我要了三客Appetizer, 有Prawn Cocktail, Tuna & Crab Tartar, Wooloomooloo salad.

的食物嚟到, 我唔好意思影相呀! 直至主菜嚟, 佢地拎部手機出嚟影相, 我先至一齊影咋...
哈哈, 成日都相機食先, 唔係幾好意思吖麻.

主菜呢就要了:

Beef Wellington  HK$480, 呢個自己整太花時間, 出嚟食好的.   但估唔到portion 咁細.  外面的酥皮唔夠脆, 但內裡的牛柳就唔錯, 又軟又腍都幾好味.

呢件係Bone In Tenderloin HK$650, 有骨牛扒, 要了五成熟, 整得剛剛好, 好味呀!

Grill Lobster, HK$680, 咁龍蝦就當然好味啦.

Wild Mushroom Ravioli, HK$280, 呢碟意大利雲吞就只係一般啫.

埋單HK$3,212, 都話呢道食晚飯, 一定可以免費泊三小時.

平時同的客人去鯉魚門, 西貢, 流浮山食海鮮, 買海鮮加埋油料費可能都要咁上下價錢.

沒有留言:

張貼留言