2016年8月7日 星期日

Canada Trip - Day 12

July 11, 2016, Monday

星期一早上, 三家姊一早出門上班, 姊夫及大公子開車送我們到機場.   好唔捨得大公子, 但有聚就有離, 開心過後又回復一切正常啦.

五哥一家三口加埋我同型爸, 訂了West Jet 的機票去溫哥華.   昨晚已在網上check-in及買了行理, 今日到機場就好容易.

只要在手機downloard個boarding pass, 跟著將行理自助放進行理輸送帶/機, 都非常方便快捷.   我們預鬆了時間, 可以在機場的club lounge食的野.    哈哈, 食到飽飽一陣响飛機就唔使食.


我們坐Wet Jet, 只有飲品供應, 如果要其他食物, 就要付款.   我們剛食完, 等吓去到溫哥華二哥的家先食啦.

差不多五小時的機程, 但因時差關係, 溫哥華慢多倫多三小時, 我們下午一點三十五分到達.

嫂嫂預備了大量生果來迎接我們, 仲有藍莓乳酪特飲....哈哈, 呢排大飲大食, 呢餐生果餐啱哂呀!

哥哥家外面的後花園及果園

啱啱聽到, 二哥又買埋樹林後面另一幅地, 差唔多一萬尺....我問哥哥有何打算, 點用幅地, 佢話由得佢放响道先啦.    嗰道直程係深林嚟架, 我地都唔敢行入去, 有狐狸架.

記得九年前姪兒結婚, 本來在後園舉行婚禮, 點知下大雨結果要在樓下大堂舉行....  二哥間屋咁大, 無問題啦.

由後園影上去

有乾蒸 及濕蒸房,  日式廳
西底客廳及飯廳

 
 飯廳及西式廚房

中式廚房

二樓房間走廊

成千尺的Karaoke/game room.   仲有五間套房房

我們出門去食晚飯啦....五門影吓先

後面四個車房

二哥帶我地去一間叫明月樓

哈哈, 又係食皇帝蟹及龍蝦

呢道的餸都唔錯, 只係蒸皇帝蟹就多倫多間魚樂軒好食的.

仲有美點及甜品呀!

食完晚飯返到二哥家, 晚上八點, 天色很光, 我們去參觀後園果園

蘋果樹.....青瓜


藍莓.....蕃茄

南瓜.....黃金梨

哈哈, 新鮮杞子都有

 
 呢個唔知咩野瓜.....仲有好大棵金銀花樹

 
 仲有好靚嘅花.

  
 呢個就係黃金梨, 食落好似布冧, 好甜架.

睇吓的姪孫幾開心, 屋企後園都可以打韆鞦, 仲有得跳彈床.

晚上九點, 共實已經係多倫多時間晚上十二點, 大家都好攰, 哥哥一家亦習慣早睡,  我地快的梳洗休息, 明天型爸的老外朋友會嚟接我地去Whistler呀!


沒有留言:

張貼留言