2016年8月13日 星期六

放題達人@尖東文華中心

July 20, 2016, Wednesday

放咗20日假, 今日終於返工啦.  不過唔係好忙, 因為我昨天在家已經全部睇哂的email, 返到公司己經知道做邊的急趕嘅工作.

同事見到我一返工, 行路有的一拐一拐, 都嚟問候吓我.  無法啦, 拉傷韌帶, 有排痛呀.  不過又唔會對日常生活有好大影響嘅.

麻煩鬼同慢魔魔話我隻腳痛, 唔好行咁遠啦, 去文華中心睇吓邊間有位.   先去阿趙, 好多人要等位, 再去放題達人, 一樣要等, 不過侍應話好快有位.   兩位男士各去一間, 哈哈, 我企响道就得啦.  最終, 放題達人唔使5分鐘就有位啦.

梗係, 佢地越租越多間, 有三間鋪, 流轉都快的.   有生意就好, 無生意就頭都痛呀!

見到menu, 幾幾款都幾好喎, 我地每人叫一款.

麻煩鬼要的什錦鍋燒烏冬

我要了櫻花丼定食

慢魔魔要了北海道丼定食.

我地都覺得自己叫嗰款唔錯.  下次再嚟.

沒有留言:

張貼留言