2016年8月17日 星期三

寒戰II + Ruby Tuesday

July 24, 2016, Sunday

Pokemon Go好勁呀!  個個都話捉精靈, 但我地今日去捕捉發哥呀!   哈哈, 唔係野生捕捉(我幾年前去行山真係捕捉過佢架), 係去戲院捕捉啫.

同型爸二公子及佢女友, 去荃灣百老匯睇戲.  支持吓港產片.

呢套戲好好睇呀!  劇情緊湊, 拍得唔錯.   咁的槍彈場面就梗係有的誇張啦.   我都支持佢地拍寒戰III.  

食完飯, 我地又去Ruby Tuesday

其實我地打過電話嚟訂位, 點知佢地話要晚上九點先有位.  哈哈, 我地walk in 入去, 坐高檯即刻有位呀!

今日要咗焗薯皮

煎蟹餅, 呢份都幾貴, 要HK$198一份
兩份周打蜆湯

芝士大蝦長通粉

西冷牛扒

青醬雞胸意大利飯.  本來以為的雞胸好嚡, 點知煮得好好味, 又軟又腍.

單價本來好貴, 但會員有五折, 即刻變得好平.

呢個價錢, 有呢個質數.  抵食!

沒有留言:

張貼留言