2016年8月14日 星期日

Home Cafe@ 荃灣

July 23, 2016, Saturday

去完加拿大返嚟, 最攪唔掂嘅係時差, 成個星期個腦都好似唔係好efficient.  每日都正常返工, 每晚都好早瞓, 真係早睡早起, 但係個腦就真係轉得唔係好夠快, 直至過了四五天, 先至比較好的.

去旅行時, 我旅行喼嘅手挽爛咗, check吓張單, 仲未過保養期, 可以拎去原廠整.   個地址响荃灣工業中心, 趁星期六, 拎去整番先.

呢間又幾好喎, 我之前先打去問, 叫我whatsapp張相睇吓個喼有咩問題, 跟著就回覆我, 拎上去即整及即刻可以拎走....咁梗係好啦, 唔使再行多一次.

整好個喼落到樓下, 多口問吓管理員呢道附近有無餐廳, 管理員話行前小小就有一間, 不過就貴的, 再行遠的巴士站就平好多.   咁型爸問, 好貴架, 食個午餐要幾錢呀!  佢話要七十幾至一百文.   行遠的就三四十文就有交易啦.

拎著個喼, 梗係就近好的啦.   行過去兩三分鐘, 真係有間餐廳, 門口細細, 唔留心真係睇唔到

 
呢間餐廳叫 @Home Cafe


鋪仔細細, 只有十張八張檯, 但樓底高, 唔覺得焗促.

坐低後都無認真睇清個餐牌就點咗野食.

突然見到隔離檯兩位靚女嘅餐送到,原來呢道有all day breakfast, 佢地點嘅玫瑰咖啡仲好靚添.   我聽到佢地講係專誠嚟呢道食, 只中一位仲話...嗱, 雖然行遠的, 但而家咩都抵啦......吓, 唔通呢道好出名嘅?  咁呢道又真係唔係咁方便, 又唔近地鐵話, 我地開車嚟泊响對面停車場啫.

 
見到佢地份餐咁靚, 即刻再睇吓餐牌, 睇吓下次會唔會再嚟食.

我們要的餐到啦

黑椒牛扒意粉

三重芝士焗龍利柳長通粉

型爸要了凍奶茶, 我要了熱咖啡

埋單都好經濟, 唔使加一, HK$129.

我地叫呢兩樣野普普通通, 的咖啡都係普普通通, 不過响工廠區, 算係唔錯啦.

沒有留言:

張貼留言