2016年8月12日 星期五

Canada Trip - Day 17, 18 & 19

July 16, 2016, Saturday

今天一早起床食完早餐就開工...

昨晚用黑糖浸好嘅黃金梨肉, 今日可以用嚟煮果醬

因為的梨肉太多水, 所以煮時都花咗好多時間.

整好可以入樽啦.  我本來諗著的梨咁甜, 無需要落好多糖, 但煮完之後就變得好酸

嫂嫂呢個樽係專用嚟裝果醬架.

唔係整得好多, 整咗兩樽, 嫂嫂話一樽我拎返香港, 另一樽留响道比佢地試吓.   佢話酸唔緊要, 食時落蜜糖咪得囉.  哈, 咁又係喎!


整好倒轉放待涼, 有人話咁樣可以變真空.   試吓啦, 我地要出去玩啦.

我地一行十一人分兩架車去Stanley Park 呀!

呢道我嚟過幾, 不過五哥一家就未嚟過

呢道仲有馬車行

仲有的舊式觀光巴士

跟著就行去對面睇圖騰

每一款圖騰下面都有特別解說.  今日係星期六, 呢道好多人呀!

睇完影吓相, 我地就去下一站, Longdale Quay

呢道我以前都嚟過

不過個Market入面就改變咗好多

我地响呢道食午飯, 大家各有喜好.  我同型爸要Fish & Chips, 件Halibut魚柳都幾好味.

行完我地去再去超市, 睇吓仲有的咩野要買, 明天我地要返香港啦.

五哥五嫂今晚約咗的舊同事食飯, 咁我同二哥二嫂及姪仔就出去食晚飯.

 
先送五哥五嫂去佢地晚飯嘅地方, 我地再去呢間叫農場雞莊.


呢兗 的小菜好好味呀!  型爸見到餐牌, 好想食生菜糯米飯, 咁就叫一碟啦


都好抵食! 我地爭著比錢, 二哥話加多10%就得啦.

食完我地去行Daiso, 睇吓有咩好買, 順便等埋五哥五嫂,  佢地食完咁我地就接埋佢地一齊返屋企.

本來開開心心, 但返到二哥屋企, 又發生了一件不愉快的事... 有時意外就是意外.

姪仔一家比我地先回到家, 兩個女兒要玩滑板車, 咁就在停車場入口前的空地玩.  呢個時候我地又剛啱返到.  大家就好開心留在空地前跟她們一起玩.

不知是否我們的笑聲太開心, 突然從隔離樹叢中走了一隻很大隻的狼狗.   那狼狗見到我們並不跑過來, 卻去追那玩著滑板車的大姪孫女,  大姪孫女馬上跌倒, 雙膝蓋擦損, 那狼狗仍過去哄她, 我們大聲喝止, 馬上跑過去追那狗.  我們不知那狗是否想咬小朋友, 姪孫女只有五歲,嚇到嚎啕大哭, 不斷震及尖叫.

當我們將注意力放在趕狗及保護小朋友時, 原來二哥在我們身後跌倒, 不只雙手雙腳擦, 連口也撞到地上流血.  小朋友跌傷了, 但二哥就跌得更傷.

真的想不到, 原來兩家中間只是用樹木分隔, 並無圍欄.  隔鄰搬來不久, 養了幾隻大狗, 只是想不到狗聽到小朋友玩耍聲跑過來. 

本來大家開開心心, 真想不到小朋友在家中後園玩會發生這樣的事情.  現在要商討在樹叢中加上圍欄, 避免以後有同樣事情發生.

臨走前一天發生這樣的事情, 令我整晚都睡不好.

____________________________________________________________________________

July 18, 2016, Sunday

第二天, 我跟型爸先走回香港, 五哥一家明天先走, 他們飛英國參加兒子的大學畢業典禮才回香港

 
去到機場, 午餐就在Premium Lounge食.

由溫哥華返香港, 比起多倫多, 飛少五個鐘, 感覺上時間短好多.

至於回程嘅飛機餐, 第一選擇擊國餐

如果你話唔知程序點食, 空中小姐點比張leaflet教你.

其實就好簡單, 呢碟牛肉碎加雜菜係凍的
 
但呢盒飯係熱嘅

 
只要把飯加入碗內, 加韓式辣醬與碎牛肉雜菜拌勻, 咁就食得.

食完仲有雪糕做甜品呀!

7月18日下午三時飛, 19號晚上十點半先到香港.   二公子嚟接我地呀!

反到屋企, 兩隻寶具開心都顛咗, Loki不斷尖叫, Whisky及顛咁係咁跑係咁跳....哈哈, 我地都好掛著佢地呀!

眨吓眼就過咗十九天假期.... 我明天請多一日假, 唔想咁辛苦呀!



沒有留言:

張貼留言