2016年8月16日 星期二

洋蔥牛肉Tortilla

July 24, 2016, Sunday

响加拿大手提咗一包Tortillas返嚟.  响外國超市, 呢的都係平價野, 幾文加元就有, 一包十幾二十塊.  但唔知點解, 香港買會貴咁多, 仲無咁多款色.

哈, 又唔可以買咁多包, 買一包返嚟整比二公子食啦.   今次呢包係蔬菜味呀! 好軟熟, 只要放入易潔鑊烘一烘就得.

預備了蕃茄及生菜

生洋蔥比較辣口, 我用嚟炒的牛肉

到我想拎芝士時, Cindy先話無芝士, 我昨天去買餸時佢又唔寫低.   咁總有方法, 就用呢款芝士醬啦.

預備好哂...

開餐!   見型爸同二公子都落咁多蕃茄青瓜, 幾好吖!

加的芝士醬, 一捲就食得.

雖然我仲有的甥Cindy, 但我地食咩, 佢食咩.   飲飲食食唔食得幾多, 唔好再打爛野就得啦.

沒有留言:

張貼留言