2016年8月22日 星期一

Panorama Hotel - AVA Restaurant Slash Bar

August 9, 2016, Tuesday

尖沙咀Panorama Hotel Corporate account 位sales 約咗我地見面, 上去睇吓的房間順便食lunch.  秘書小姐第一次去, 都要教吓佢要睇的咩同點樣應對.

估唔到Panorama開咗七八年, 無做過大裝修, 淨係touch up 一下, 的房間都好新淨.   房間好咁我地都安心介紹某的客人入去住.

跟著我地就上咗38樓AVA Restaurant Slash Bar食lunch.   呢間餐廳做得幾好, 有口碑.

午餐係semi-buffet, 沙律吧加主菜

每人自取喜歡的沙律, Pama Ham+蜜瓜幾好味, 可惜的 Pama ham乾咗的

另外仲有一客appetizer, 有海鮮或刺身, 秘書小組選了刺身, 我們三人共享

主菜我要了肉眼扒, 唔錯

秘書小姐要了春雞

Sales 小姐要了龍利魚

餐飲我要了意大利泡沫咖啡

Sales 小姐提議我一家要試吓的雪糕.  佢話呢道晚餐嘅玫瑰花雪糕好出名架.

咁我就唔客氣, 每樣整一小cone試吓味道, 又真係唔錯, 的雪糕好滑.

呢間餐廳唔錯, 一樓Cafe Express 就無呢的水準啦.

沒有留言:

張貼留言