2016年8月30日 星期二

牛一

August 17, 2016, Wednesday

今天牛一, 放假一天.   哈哈, 對自己好的, 唔使咁勤力.

二公子同佢女朋友都放假一天陪我...哈哈, 都無咩特別節目, 下午去按摩,晚上去食飯.  其實只要一家人開開心心就得啦.

今早睇電視好開心呀, 中國女排苦戰巴西女排, 卒之羸咗,   兩隊都打得好出色, 但我梗係支持中國隊, 要打到第五局決勝局, 真係好緊張呀!   見到鏡頭前一個巴西小朋友緊張到哭起上來, 但我都唔可以同情, 支持中國女排....yeah!  羸咗!  當係收到一份生日禮物.

睇完女排比賽已經十一點幾, 要出門啦, 點知落雨call 唔到的士, 要行出去搭車, 哈哈, 又好彩遇到組長個女, 佢送我地去火車站.

過關去到福田, 先去間小店食碗麵.   二公子的女朋友唔舒服, 我叫佢兩個先去按摩的地方, 而我同型爸就去食麵,

  呢間蘭州牛肉拉面係清真館,

 只有牛肉羊肉, 無豬肉賣的.

每人要要一碗牛肉拉麵, 的麵好少, 只有兩片牛肉.  但唔好理, 呢間鋪仔只有幾張檯, 但不停有客人幫襯, 流量好快.

另外再要了一碗水餃, share嚟食.  呢碗水餃有二十幾粒呀!

食完就去按摩, 已經約好唒師傅啦.   大約下午四點半, 回程回香港啦.

回程途中, 聽到二公子女朋友話收唔到件, 又話攞野, 咁反到屋企, 我再梳洗吓, 佢地就出去速遞唔知要攞的咩野.

六點幾佢地先返嚟, 再開車出去食晚飯....途中....

 
嘩嘩嘩, 好開心呀! 我Pokemon蛋, 孵咗隻立方獸出嚟, 我想要好耐啦... 型爸, 大公子, 二公子都有, 嘻嘻, 今日我都有啦.

佢地訂咗一間日本餐廳, 响寶勒巷, 叫石澗, 我地食日本夜題呀!

佢地要咗一大埋野, 我都唔影得咁多, 的野都幾好食.   淨係睇吓盤魚生已經好抵啦.  的魚生質量幾好呀!

到佢地再叫第二盤魚生, 我已經頂哈著啦...

仲胃仲有好少好少好少位食杯雪糕啦.

我都唔知, 原來二公子的女朋友訂位兼請食飯.   好抵食, 每位大概HK$250. 

哈哈, 我都無諗過, 原來頭先佢地出去攞件, 係因為速遞延誤, 佢地要出去攞件禮物比我.

二公子的女友訂了一盒印滿了我們家庭相的綿花糖,  好有心思呀!

二公子今年都好大手筆, 買咗條鍊及吊咀...型爸透露了價錢, 我櫈佢肉赤... 阿媽都唔想佢地使咁多錢.

食完飯回家途中, 又有開心事...   差不多仲有十分鐘到家, 二公子大叫有隻我們未捉過的精靈出現, 我們便在附近兜吓, 睇吓有無機會....哈哈, 我們駛上山的一條小路就發現了.

捉到呢隻奉神犬, 型爸同我都係CP1396, 二公子乖仔, 佢捉到一隻二千幾CP呀, 開心到佢呢.....

哈哈, 跟著佢地帶我一齊去打館, 今晚羸咗我第一個Pokemon 10元金幣呀!

生日good luck, 呢兩份都係生日禮物呀!

沒有留言:

張貼留言