2016年8月4日 星期四

Canada Trip - Day 9

July 8, 2016, Friday

呢道嘅房間一的都唔平, 前一晚住Mont Tremblant, 預早定大約C$280一晚, 但昨晚間房就要C$360, 泊車仲要另外收$28.

今天在酒店食完早餐, 我地又要馬上出及, 開車去Ottawa.

由Montreal 開車落Ottawa都要兩個幾小時.

嚟呢道, 最主要係去國會山莊影番張相啦.

要响入口嘅位置, 先可以影哂全景架. 

附近嘅建築物, 正在維修中

呢道附近好難泊車, 就算泊到都要行好遠先返嚟, 最終負責開車的就無得影相, 其他人影完相, 跟著就走啦.

家姊姊夫佢地以前嚟過, 又帶我地去咗一間好道地嘅越南餐館食午餐.



又嚟一餐美味的越南餐.

食完我地又要坐長程車, 趕著返多倫多.  呢段車程又要四個多小時, 又係開兩小時, 停一停跟著又嚟過.   大公子今日開足六個幾小時呀!

點解咁心急返多倫多, 因為今天係姊夫的生日, 姨甥已經訂咗位, 今晚一齊同姊夫慶祝.   其實今日亦都係我同型爸的結婚周年紀念, 咁大家一齊慶祝咪好開囉.


訂咗呢間叫嚼通天

和諧家庭歡樂宴, 抵食呀!  家姊話只要加多兩三個餸就夠食啦. 


豐富又美味的一餐

仲有蛋糕壽包及四款甜品.    姨甥好細心, 個蛋糕做咗一個Happy Birthday牌, 仲有一個Happy Anniversary 牌, 影完生日相, 就到我同型爸影Happy Anniversary

開心快樂又美味的一餐.

另外一樣開心就是回到三家姊的家, 應覺比酒店舒服得多.

沒有留言:

張貼留言