2016年8月6日 星期六

Canada Trip - Day 11

July 10, 2016, Sunday

時間過得真快, 轉眼就到了多倫多11天, 明天便要離開多倫多去溫哥華.

今天沒有什麼特別活動, 都係大家聚埋, 飲吓食吓, 去吓公園影吓相咁啦.

午餐就去家姊姊夫相熟的釣魚台國宴.

星期日, 如果無相熟的經理, 真係好難搵位架.   好彩我地去到即有位

其實都唔記得叫咗幾多野.

 
埋單就睇到啦, 廿幾碟點心, C$146.15, 加15%, C$168.

本來姊夫話今日落down town再去遊湖, 點知去到連停車埸都爆滿.    咁我地改去The Scarborough Bluffs

 
呢道有告示唔好行出去, 但我地只係出去影相, 唔係去爬懸崖峭壁呀!


呢道的風景真係好靚呀!

咁我地梗係影多的相, share 的相比香港嘅家人, 等大家羨慕吓.   我地見到以為係大海, 其實只不過係一個好大好大嘅湖.

至於晚餐, 我地食日式放題呀!

 
呢間日本餐廳叫New Generation, 講到明係new generation, 的食物都係fusion.

餐廳樓底好高, 裝修都幾靚.   我地人多, 訂了六點半開始.  好彩呀, 遲的食又要等位.


其實叫咗幾多樣我地都唔知, 都係那位男侍應幫我地點....總之就係食到捧著個肚.

呢間New Generation, 下次可以再嚟食過 (哈哈, 都唔幾多年後)

食完晚飯, 要早的返去執拾行理, 不過唔需要擔心, 行理大把位.   我同型爸四個喼嚟, 有兩個喼都係手信, 有大把空間, 去到溫哥華先買野都未遲.

沒有留言:

張貼留言