2016年8月9日 星期二

Canada Trip - Day 14

July 13, 2016, Wednesday

今日瞓到七點先起身, 好舒服呀!

我地早, 老外夫婦更早.  哈哈, 唔知係咪有客人, 佢地要招呼我地呀!

 做客人真係好, 坐响道有得食.   老外整給型爸的

的果醬用嚟搽個牛角飽
呢份係我嘅早餐....好好味呀!   唔該哂....老外夫婦!

食完我地出發, 先行吓間屋附近.  由後園(即係有熊人便便嗰道) 影上去, 間屋真係好靚.

我地去就近的行山徑, 哈, 的人真係有心思, 用的樹枝砌個Whistler 出嚟


有山有水, 靚呀!   唔响香港, 一樣有得行山
 
 跟著我地執好行理放上車, 就開始我地今日行程. 
老外帶我地坐吊車上雪山呀!   老外要我地帶兩款外套, 可以除的.  佢話每上到一個level, 的天氣就凍好多架.

一邊係Backcome, 另一面係Whistler, 而兩邊有吊車連接

坐第一款吊車, 無蓋的


去到半山, 又要轉另一架吊車
 去到呢個話, 我地就行出嚟, 的氣溫真係低咗好多呀!

我地影咗好多相呀!

跟著我地就轉呢款吊車過Whistler嗰邊, 當我地上車時, 那車務員問我地今天有無見到熊人, 我地話未見到呀, 那車務員一指外面, 原來閘口外面就有一隻小熊, 可識那吊車要關門, 我地唔可以行出去, 又拎唔切手機影相...不過見到都好過無見.

 
咁好彩又見到熊人.... 哈哈....唔係,我响雜誌見到張相咁靚,影嚟安慰吓自己啫.


當我地坐吊車時, 都不停望下去, 睇吓有無機會見到熊人

 
到咗Whistler 呢邊山啦...

呢道多雪好多



 
 我地根著行山徑行了半小時左右就回程, 老外最主要係想比我地見吓真雪, 夏更廿幾三十道, 但呢道相信得幾度.   好彩我地行outlet响Columbia 買咗羽絨咋. 

跟著我地行返去吊車站餐廳食午飯飯

老外的太太要了湯麵 , 哈哈, 我唔要呀, 睇個樣都唔覺好味.

都係跟老外食漢堡包, 呢個煙肉漢堡又真係幾好味.  我食一個都食唔哂, 要型爸幫手, 好彩我佔要薯條.

食完我地就坐呢款吊車落山, 繼續睇吓有無機會見到熊人

好多人玩馬越野單車呀!

我地落車時, 好多人帶埋單車人去, 通常一架吊車載人, 跟著嗰架吊車就放單車.   佢地坐到上半山, 就衝返落嚟.  外天滑雪, 夏天越野單車, 咁就唔會無生意啦.

落到山, 我地差唔多時間要走啦. 我地訂咗下午三點車出溫哥華機場呀!

老外車我地出車站

呢個車站道响Legent酒店對面


車到啦...不過遲到咗成半個鐘.

回程沿路欣賞吓的風景啦.

回到溫哥華downtown, 好多車, 係咁塞.   溫哥華真係變到人多車多.

到機場後, 姪仔來接我們.

返到去, 原來哥哥嫂嫂已經準備好晚餐.....

我一見到好開心, 好耐都無食過屋企煮的飯.   跟著五哥話我地咪仲耐過妳, 成兩個月啦...哈哈, 咁又係, 佢地去咗歐洲馬拉松, 跟著又响歐洲玩

 
先家種的青瓜紅椒炒大蝦, 西蘭花椰菜花, 蒸黃立鯧, 栗子炆雞, 炒素什錦, 野米飯....

 咩野都唔使講....真係好美味呀!

我地返到二哥家, 又係好似自己屋企一樣, 好舒服呀!

今天好攰呢, 食完飯睇吓香港的電視劇, 根著就梳洗睡覺啦.
 

沒有留言:

張貼留言