2016年8月29日 星期一

Ruth's Chris Steak House

August 16, 2016, Tuesday

明天先係我生日, 但型爸話今日同我預先慶祝...咦! 明晚唔係約咗一齊食晚飯咩, 型爸話明天同二公子及佢女友, 今日我地二人撐檯腳.

佢訂咗Ruth's Chris Steak House.   呢間以响帝國中心, 現在搬咗去隔離尖沙咀中心1/F

地方比以前大咗好多

但今日無咩客, 只有幾檯

晚餐set menu, 但我地要開車唔飲酒.  兩份餐會太飽, 都係叫A La Carte 啦.

麵包先上

Appetizer 要了Crab Cake, 一客有兩件, 因為我同型爸share食, 佢地已經幫我地分咗兩件.

要了鵝肝

仲有Ruth Chop salad, 呢個沙律好好味, 因為加咗blue cheese, 但應該唔係人人都受得.

要了16oz New York Strip.   又係同型爸share嚟食

  
每人8 oz都好夠啦.

嚿牛扒煎得好好, 好正呀!

今日的portion 叫得好好, 我們要了三個appetize, 一份16oz牛扒, 都食到捧著個肚呀!

呢餐食得好開心呀!

沒有留言:

張貼留言